POP – Point of Purchase / Entertainment and Electronics

Joulukampanjamme Fitness-tuotesarjan myyntiä edistävät ikkunatarrat herättivät hyvin kuluttajien huomion myymälöiden ikkunoissa. Sen lisäksi niiden kiinnittäminen oli helppoa myymälähenkilöstölle, eikä ikkunoihin jäänyt mitään jälkiä tai jäämiä mainosten irrottamisen jälkeen.

Anne Kaarlela, Markkinointipäällikkö


Polar Electro UK on osa suomalaista Polar Electro Oy:tä, joka on johtava langattomien sykemittareiden ja varusteiden valmistaja.

Polar Electo UK valitsi STAFIX®STATIC-tarrat myymälöiden vuoden 2013 joulukampanjamainontaan edistämään fitness- ja crosstraining-urheilijoille suunnattujen värillisten urheilukellojen myyntiä. Kampanjassa käytettiin STAFIX®STATIC-tarroja ikkunateippauksissa, jotka tulostettiin peilikuvina valkoisella taustalla kirkkaalle STAFIX®STATIC UV-Inkjet.

Polar GmbH käytti staattisesti tarttuvaa STAFIX®STATIC-kalvoa ensimmäisen kerran mainoskampanjassaan vuonna 2011. Sen jälkeen yhtiö on käyttänyt STATIX®STATIC-kalvoa säännöllisesti uusien tuotteiden mainonnassa tai myyntipisteiden tarjousesittelyissä. Yhtiö arvostaa materiaalin joustavia käyttömahdollisuuksia sekä kiinnityspintojen puhtautta, kun mainoskalvot poistetaan kampanjan jälkeen:

Haluamme käyttää STAFIX®STATIC -kalvoja vähittäiskauppojen ja myyntipisteiden mainoskampanjoissa. Materiaalin etuja ovat helppo kiinnitettävyys, mutta myös se, että mainokset eivät jätä mitään jäämiä kalusteisiin, ikkunoihin ja oviin.
Mark D. Seng, Markkinointijohtaja