POP – Point of Purchase / Teleoperaattori

Olen erittäin tyytyväinen. Uskon, että saamme tuotteellemme tämän ratkaisun kautta hyvän kampanjanäkyvyyden ja luomme samalla myös asiakkaillemme positiivista mielikuvaa tuotteesta, vaikka asiakas ei juuri sillä hetkellä olisikaan tuotteemme tarpeessa.

Mika Astikainen, Avainasiakaspäällikkö – DNA Oy


DNA Oyj on vuonna 2001 toimintansa aloittanut suomalainen teleoperaattori, joka on yksi Suomen johtavista tietoliikennekonserneista. Stafixin palveluiden pariin DNA päätyi halutessaan aloittaa kampanjamainonnan Prepaid-liittymiensä myyntipisteissä. DNA halusi tarjota edustajilleen näkyvyyselementin, joka on helppo siirtää kampanjan aikana ja ottaa pois kampanjan päätyttyä jälkiä jättämättä.

DNA toimittaa mainoksia kahteen edustusketjuunsa, joissa mainokset ovat tyypillisesti esillä joko kassasaarekkeissa tai seinäpinnoissa. Ennen Stafixin tarramateriaaleja nämä kyseiset pinnat tuottivat haasteita, eikä niitä voitu hyödyntää viestinnässä yhtä tehokkaasti kuin nyt.