POP – Point of Purchase / Food and Drinks

Sähköstaattiset STAFIX®-julisteet ovat olleet erittäin pidettyjä niiden käytännöllisyyden ja monikäyttöisyyden ansiosta.

Nestlé Sveitsi


Nestlé Sveitsi järjestää vuosittain kotimaassaan kahden viikon pituisen kampanjan, jossa esitellään useita tuotteita. Näiden kahden viikon ajan Nestlé mainostaa voimakkaasti tuotteitaan supermarketeissa erilaisten kampanjoiden avulla. Vuonna 2010 Nestlé käytti STAFIX®STATIC-tarroja mainoskampanjoissaan yhdessä erilaisten muiden materiaalien, kuten kampanjatelineiden ja katosta ripustettavien mainosten kanssa. STAFIX®STATIC-tarrojen ansiosta Nestlé pystyi kiinnittämään mainoksia myös pakastimiin ja kylmäkaappeihin, joihin niitä ei ollut saanut kiinnittää aikaisemmin, koska materiaaleista ei saanut jäädä jälkiä. Näin ollen STAFIX®STATIC oli täydellinen lisämateriaali Nestlélle.