Blogi


Notice: Use of undefined constant operator - assumed 'operator' in /srv/stafix.fi/public/wp-content/themes/stafix/page-templates/page-blog.php on line 33
Blogi

3 syytä, miksi liimattomat tarrat ovat paras materiaali apteekkimainontaan

Apteekit tarjoavat paljon mahdollisuuksia eri brändeille mainostamisessa ja kohderyhmiensä tavoittamisessa. Erityisesti lääketuotteille apteekeissa kohderyhmään vaikuttaminen on merkittävässä asemassa – apteekit […]

Blogi

5 asiaa, jotka sinun tulisi varmistaa Print Management-kumppaniltasi

Kun yritykset tehostavat toimintojaan ja hakevat kustannussäästöjä, harkitaan usein ensimmäiseksi tiettyjen toimintojen ulkoistamista, jotta yritys pystyy paremmin keskittymään omaan ydinosaamisalueeseen. […]

Blogi

5 faktaa läppäritarroista

Liimattomilla tarroilla on lukemattomia käyttötapoja. Yksi näistä on käyttää niitä ”läppäritarroina” eli koristetarrana kannettavan tietokoneen kannessa. Mitä hyötyä läppäritarroista on […]

Blogi

7 askelta onnistuneeseen myymälämainontakampanjaan

Myymälämainonta vie usein huomattavan osan markkinointibudjetista. Kampanjan tulisi olla paitsi visuaalisesti näyttävä myös kustannustehokas saavuttaakseen parhaimman mahdollisen tuloksen. Hyvän kampanjakuvauksen laadinta […]

Blogi

Erilaiset pinnat käyttöön myymälämainonnassa

Jokainen myymälä on omanlaisensa, vaikka sisältääkin lukuisia samankaltaisia pintoja: Ikkunat, seinät, kylmäkaapit, pakastealtaat, displayt jne. Mainonta on tehokkaimmillaan mahdollisimman lähellä […]

Blogi

Haastattelussa Teamwork Printmanagement GmbH

Kuten kerroimme aiemmassa artikkelissamme, muoville painaminen ei ole vaikeaa, mutta se ei myöskään ole aivan sama asia kuin paperille painaminen. Artikkelissa […]

Blogi

Kesäkuulumiset ja terveiset Select 2015 -messuilta

Kevät ja alkukesä ovat olleet meille kiireistä aikaa. Olemme osallistuneet moniin tapahtumiin, julkaisseet uuden verkkosivustomme, lanseeranneet uuden tuotteen ja kaiken […]

Blogi

Kustannustehokasta myymälämainontaa

Myymälämainonnalla voidaan tehokkaasti ja tutkitusti vaikuttaa erityisesti kuluttajien heräteostoksiin kaupassa. Toisaalta, koska myymälämainonta on usein materiaali- ja logistiikkakustannuksiltaan melko kallista, […]

Blogi

Liimattomien tarrojen käyttö mainonnassa

Liimattomat tarrat sopivat ihanteellisesti lyhytkestoiseen mainontaan, sillä ne ovat helposti asennettavissa ja poistettavissa myymälähenkilökunnan toimesta. Liimattomat tarrat mahdollistavat paitsi uusien […]

Blogi

Läpinäkyvää ja asiakaskeskeistä myymälämarkkinointia

Pitkäkestoiset asiakassuhteet uskollisten kanta-asiakkaiden kanssa ovat vähittäiskauppiaille kultaakin kalliimpia. Vahvojen asiakassuhteiden rakentaminen vaatii kuitenkin keskinäistä luottamusta sekä vähittäiskaupan toiminnan läpinäkyvyyttä. Käytännössä […]

Blogi

Miten mitata myymälämainonnan tehokkuutta?

Verkkomainonnan ja – myynnin mittaaminen ja kehittäminen saatavilla olevan datan avulla on tänä päivänä helppoa. Vaikka verkko-ostaminen kasvaa tasaisesti, suurin […]

Blogi

Miten onnistua myymälämainonnassa?

Myymälämainonnasta on etua sekä jälleenmyyjille että tuotteiden valmistajille. Myymälä­mainonta elävöittää myymälää ja lisää myyntiä heräteostosten kautta. Toisaalta valmistajat saavat tuotteensa […]

Blogi

Miten painotekniikkaa ja uusia materiaaleja voidaan hyödyntää myymälämainonnassa? Haastattelu: Giovanni Re / Roland DG

Perinteinen painotekniikka sekä myymälämainonta muuttuvat hyvin nopeasti. Uutta teknologiaa ja materiaaleja tulee saataville jatkuvasti, asettaen haasteita sekä painotaloille, että materiaaleja […]

Blogi

Miten pilata upea design?

Myymälämainonta on merkittävä investointi erityisesti isoille brändeille. Brändit käyttävät suuren osan markkinointibudjetistaan visuaalisesti vaikuttavan myymälämainonnan suunnitteluun ja toteuttamiseen. Myymälämainonnan potentiaali […]

Blogi

Mitä on myyntipistemarkkinointi ja miten sitä tulisi hyödyntää?

Mainonnan merkitys on kasvanut suuresti ihmisten päästessä entistä helpommin käsiksi heitä kiinnostavia tuotteita käsittelevään tietoon. Tuotteiden tulee olla selkeästi esillä […]

Blogi

Mitä ottaa huomioon arkkioffsetissa muoville painettaessa?

Tiedätkö jo kaiken muovimateriaaleille painamisesta? Muoville painaminen arkkioffsetissa ei ole vaikeaa, mutta se ei myöskään ole sama asia kuin paperille […]

Blogi

Myymälämainonta kylmissä olosuhteissa

Tilan puute ja käytännöllisyys ovat merkittäviä haasteita. Lisäksi kylmä -ja pakastetuoteosastot koostuvat pääasiassa lasipinnoista, joiden puhtaus vaikuttaa merkittävästi asiakkaiden ostohalukkuuteen […]

Blogi

Neljä ärsyttävintä asiaa tarroissa

Tarroja käytetään usein myymälämainonnassa, koska ne voidaan kiinnittää lähes mille tahansa pinnalle. Toisaalta tarrojen irrottaminen voi olla kuitenkin melko haasteellista, […]

Blogi

Panimotuotteiden mainostaminen myymälöissä – miten se tehdään?

Oluen tuotannon ja panimoiden määrä on kasvanut merkittävästi viime vuosina – panimoiden määrä on Euroopassa on lähes kaksinkertaistunut vajaassa kymmenessä vuodessa! […]

Blogi

Printtituotteiden merkitys digiaikana

Yhä useammat yritykset ovat siirtyneet markkinoinnissaan perinteisistä printtimedioista digitaalisiin kanaviin. Painotuotteiden merkitys on kuitenkin yhä suuri, se on vain muuttanut muotoaan. […]

Blogi

Terveiset FESPA 2015 -messuilta

Maailmanlaajuinen painoalan messutapahtuma, FESPA 2015, järjestettiin Kölnissä 18.–22. toukokuuta. Mekin pakkasimme laukkumme ja vietimme erittäin onnistuneen viikon messuilla. UUDEN TUOTTEEN […]

Blogi

Tervetuloa Reaching New Surfaces -blogiimme!

Olemme kertakaikkisen innoissamme aloittaessamme uuden blogimme – Reaching New Surfaces! MITÄ ON STAFIX? Olemme Suomessa sijaitseva erikoispainomateriaalien valmistaja. Ennen kaikkea olemme […]

Blogi

Tuotelanseeraukset ja myymälämainonta

Uuden tuotteen julkaisuun kohdistuu aina paljon odotuksia. Tuotteen markkinoille saanti tuotekehityksestä lopulliseen lanseeraushetkeen vie tyypillisesti paljon aikaa ja resursseja. Jotta […]

Blogi

Uusia ideoita myymälämainontaan

Myymälämainonnan on tehokasta ja sen potentiaali on merkittävä, sillä tutkimusten mukaan suurin osa kuluttajista tekee ostopäätöksensä myymälässä. Tämä on aivan […]

Blogi

UV-Kuivausmenetelmät offsetpainamisessa

Viimevuosina kiihtyvissä määrin tapahtuneet kehitykset UV-offsetpainamisessa ovat tuoneet mukanaan uusia ja tarkempia teknisiä termejä. Nykyään UV-offsetista puhuttaessa onkin syytä täsmentää, […]

Blogi

Vähittäiskaupan mainonnan yleisiä haasteita

Myymälämainonnan pitää olla sekä tehokasta että helppoa – ja mikseipä joskus myös hauskaa! Siitä huolimatta kohtaamme usein vaikeuksia vähittäiskaupan mainonnan […]

Blogi

Ympäristöystävällisiä mainosmateriaaleja

Niin kuin kerroimme jo aiemmassa artikkelissamme, yhä useammat yritykset ovat siirtyneet markkinoinnissaan perinteisistä printtimedioista digitaalisiin kanaviin. Kuitenkin viime aikaisten tutkimusten mukaan painotuotteiden tehokkuus […]

Blogi

Yrityksen kuulumisia

Stafix Oy:n myynti- ja markkinointijohtajan Aleksi Rastelan haastattelu 2015 oli hieno vuosi Stafix Oy:lle – uusia tuotelanseerauksia, FESPA-messut sujuivat menestyksekkäästi […]

Blogi

Yrityksen kuulumisia – tuotanto

Haastattelussa Stafixin tuotantopäällikkö Olli Räsänen. Viimekertaisista kuulumisista on vierähtänyt jo vuosi ja Stafixilla on takanaan hieno vuosi 2016. Miten vuosi […]